Uit de enquête komt naar voren dat 21% van de respondenten (5 respondenten) geen gebruik maakt van digital learning toepassingen. De projecten die wel gebruik maken van digital learning gebruiken vooral  webinars (12 respondenten), online als de standaard voor communicatie (11 respondenten) en digitaal leermateriaal (10 respondenten). Innovatievere digital learning methodes als gamificatie en VR/AR worden minder toegepast.
 
* Respondenten konden bij deze vraag meerdere antwoorden aanvinken.
Uit de enquête komt naar voren dat 17% van de respondenten aangeeft nog geen kennis te delen gedurende de looptijd van het project. De rest doet dat in geringe (29%), in redelijke (42%) of in zeer grote mate (13%).
De respondenten geven aan dat ze met hun resultaten vooral consortiumpartners zelf (92%, 22/24) en bedrijven binnen de betrokken sectoren beogen te bereiken (96%, 23/24), maar ook bedrijven in aanpalende sectoren behoren voor 67% (16/24) van de respondenten tot de doelgroep. Daarnaast werd ook nog aangegeven dat de politiek/overheid (3 respondenten) en consumenten/burgers (eveneens 3 respondenten) ook tot de doelgroep behoren. 
 
Respondenten konden bij deze vraag meerdere antwoorden aanvinken.

Uit de enquête blijkt dat de meest gebruikte methoden voor openbare kennisverspreiding de volgenden zijn: bijeenkomsten voor kennisdeling georganiseerd door consortium (75%), bijdragen aan bijeenkomsten in Nederland (75%) en publicaties in vakbladen (71%). De helft (50%) draagt ook bij aan bijeenkomsten in het buitenland en ontwikkelt projectvideo’s (50%). MOOC’s worden slechts door 2 respondenten gebruikt. 

Respondenten konden bij deze vraag meerdere antwoorden aanvinken.